Spojrzenie ponad granicami w kampanii Amnesty International

W obliczu zaostrzających się nastrojów społecznych związanych z kryzysem migracyjnym zostaliśmy poproszeni przez lokalny oddział Amnesty International o przygotowanie kampanii społecznej dotyczącej uchodźców. Tak powstał film „Look Beyond Borders”. Poruszający, dający do myślenia, ważny. Film, który na całym świecie obejrzało ponad 41 mln ludzi, a łączny zasięg kampanii zbudowanej wokół niego wyniósł 930 mln osób, co czyni ją kampanią o największym zasięgu w historii Amnesty International. To wszystko przy bardzo niskim budżecie mediowym. Uważasz, że to niemożliwe? No to zapraszam do lektury. Zacznijmy od początku… Nie jest tajemnicą, że obecnie Stary Kontynent i cały świat stoją w obliczu potężnego kryzysu humanitarnego. Liczba uchodźców przewyższa tę po II wojnie światowej. Według danych ONZ 1 na 113 mieszkańców globu jest osobą zmuszoną do opuszczenia swojego domu. W 2016 r. 22,5 mln osób musiało uciekać ze swoich krajów. W samym 2015 r. do Europy dotarło ponad 1 mln osób. Większość uchodźców, ponad 84%, żyje jednak w krajach rozwijających się, a kraje bogate przyjęły stosunkowo niewielką ich część. Tymczasem ponad 1 mln ludzi pilnie potrzebuje przesiedlenia z obozów dla uchodźców, gdyż warunki, w których przebywają, są rozpaczliwe. Większość krajów zatrzaskuje jednak przed nimi drzwi. Z oczywistych względów jest to temat do dyskusji w krajach, które muszą wziąć odpowiedzialność za rozwiązanie kryzysu. Jak do tego podeszliśmy? ……   Czytaj dalej  www.wirtualnemedia.pl

Autor tekstu: Marcin Trzepla  Strategic Planner DDB&tribal
Autorzy kampanii:
Klient: Amnesty International Polska
Kreacja i produkcja: DDB&tribal
Reżyser: Bartosz Dombrowski z Papaya Films
Operator: Kuba Kijowski
Kompozytor: Atanas Valkov
PR: Big Picture

Comment

This post doesn't have any comment. Be the first one!

hide comments
FollowFb.Ins.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!