Media Społecznościowe w 2017 roku – Marta Szufranowicz

  Strategic Planner DDB&tribal
Porażka roku / świat
Fake’owe newsy. Mniejszym problemem jest artykuł o niepotwierdzonych, zbawiennych działaniach oleju koksowego, większym polityczny lobbing. Walka z dezinformacją była jednym z najbardziej palących problemów Facebook’a i Google’a 2017 roku. W efekcie w odpowiedzi na prośbę Kongresu Stanów Zjednoczonych, Facebook ma udostępniać amerykańskim użytkownikom informacje o tym, które z widzianych przez nich postów wyborczych były dostarczane przez rosyjską propagandę. Czy walka z manipulacją w czasach podzielonych społeczeństw, powierzchownym analizowaniu treści i kryzysu wiarygodności starego porządku może zakończyć się sukcesem? Kluczem jak zwykle jest stara, dobra praca u podstaw, czyli edukacja. Świat i podejście do Internetu zmienia się bardzo szybko, podczas gdy w szkołach uczymy się cały czas tej samej podstawy programowej. Może na Informatyce powinien być dodany egzamin z analizy rzetelności informacji, które w dorosłym życiu mogą wpływać na tak znaczące decyzje, jak wybory polityczne?
Sukces roku / Polska
Kampania sexed.pl. Nawet najbardziej złośliwe insynuacje Pana Wildsteina………
Czytaj dalej:  wirtualnemedia.com

Comment

This post doesn't have any comment. Be the first one!

hide comments
FollowFb.Ins.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!