Strategic Planner / Senior Strategic Planner

nr ref. 13/17

Szukamy osoby która będzie prawdziwym partnerem dla kreacji oraz będzie prowadziła strategicznie własnych Klientów . Idealny kandydat powinien móc być liderem  projektów kreatywnych. Jego wkład w projekt to: rozumienie konsumenta, znajomość nowych rozwiązań mediowych, rozumienie potrzeb marketera, umiejętność  prowadzanie projektu w fazie koncepcyjnej, współtworzenie  pomysłów kreatywnych, analiza  przydatnych danych,  jasne przedstawienie swojej wizji klientowi, prowadzenie warsztatów, projektowanie, analizowanie badań, prowadzenie młodszych strategów.

Przykładowe zadania z przeciętnego dnia:

  • stworzenie kolejnego briefu dla stałego klienta. Na koniec dnia.
  • zaplanowanie faz, etapów, celi i barier  dla dużej kampanii 360
  • współpraca z działem UX w rozwoju aplikacji mobilnej
  • rozgryzienie przetargu na nową platformę reklamową dla  znanej marki
  • przejrzenie briefu napisanego przez młodszego stratega
  • … i dużo innych.

Wymagania:

  • przynajmniej  4  letnie doświadczenie w pracy dziale strategi, strategi digital i pokrewnych
  • doświadczenie w pracy na różnych projektach. Od tworzenia pozycjonowań, prowadzenia warsztatów kreatywnych, projektowania kampanii 360, tworzenia consumer journey, generowania z kreacją pomysłów na snapchata czy współpracę z influencerami
  • doświadczenie w prowadzeniu wewnętrznych warsztatów i procesów twórczych (np.  w paradygmacie design thinking)
  • znajomość najnowszych narzędzi i kanałów komunikacyjnych (w tym działania digital i w mediach  społecznościowych)
  • doskonałe umiejętności prezentacyjne – zarówno przygotowywanie prezentacji jak i wystąpienia
  • wiedza na temat badań konsumenckich
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

APLIKUJ