Najnowsze wpisy

Kampania „#IWelcome – Live” Amnesty International zrealizowana przez DDB&tribal nagrodzona na Facecebook Awards 2017

Czytaj dalej

Ogłoszono zwycięzców konkursu Facebook Awards 2017. Wśród laureatów znalazła się agencja DDB&tribal, której kampania „#IWelcome – Live” dla Amnesty International została nagrodzona w kategorii Cry.  Projekt otrzymał również wyróżnienie w kategorii Love. To jedyna praca z Polski nagrodzona  w tym roku przez Facebook Awards.

18 listopada 2016 Sekretariat Międzynarodowy Amnesty International we współpracy z DDB&tribal oraz Papaya Films, Facebook wraz z Facebook Creative Shop, Mindshare Worldwide zrealizował międzynarodowy eksperyment w ramach kampanii I Welcome. W projekt zaangażowały się również lokalne oddziały Amnesty International i domy produkcyjne z poszczególnych krajów: Film Graphics w Australii, Quite Bright Films w Kenii i Tantor Films w Meksyku. Dom produkcyjny Papaya Films koordynował wszystkie eventy i zorganizował event w Wielkiej Brytanii a reżyserem całego projektu był Bartosz Dombrowski.

Eksperyment jest kontynuacją eksperymentu DDB&tribal i  Amnesty International Polska oraz Big Picture:  „LookBeyondBorders”, zrealizowanego  w maju 2017 w Berlinie. Powstał z niego film, który osiągnął fenomenalny wynik i poruszył ludzi na całym świecie. W odpowiedzi na nieliczne komentarze, że emocje w filmie są wynikiem montażu i pracy reżysera, w listopadzie 2017 zrealizowane zostały  podobne eventy w czterech miejscach świat:  Sydney, Nairobi, Londynu i Meksyku i zaprezentowane „na żywo” na Facebooku.  Uczestnicy mieli za zadanie patrzeć sobie w oczy przez cztery minuty. Inspiracją tego wydarzenia był eksperyment dowodzący, że 4-minutowy kontakt wzrokowy zbliża ludzi bardziej niż cokolwiek innego. W transmitowanym na żywo eksperymencie, wzięli udział mieszkańcy Australii, Kenii, Wielkiej Brytanii i Meksyku oraz uchodźcy z krajów takich jak Etiopia, Demokratyczna Republika Konga, Syria, Sudan, Honduras, Wenezuela, Birma, Wietnam, Afganistan i Iran. W wyniku kontaktu wzrokowego szybko pojawiały się emocje, a pomiędzy obcymi sobie ludźmi utworzyła się wyjątkowa więź.

case study

nagrodzone prace

 

 

DDB&tribal

Opublikowany Czerwiec 19, 2017 at 11:56am

KTR 2017 – Srebro i 2 Brązy dla DDB&tribal

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski w Komitecie Organizacyjnym Effie 2017

Czytaj dalej

14 nominacji w konursie KTR 2017

Czytaj dalej

DDB&tribal wspiera Fundację Ronalda McDonalda

Czytaj dalej

Media DDB&tribal łączy siły z Digital Resolution (Grupa OMD)

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski – członkiem Facebook Client Advisory Board!

Czytaj dalej

Nowa kampania marki Huawei – Make it #handible

Czytaj dalej

DDB&tribal wygrało przetarg na obsługę Porsche

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski podsumowuje rok 2016 w Social Media

Czytaj dalej