Najnowsze wpisy

Szymon Gutkowski w Komitecie Organizacyjnym Effie 2017

Czytaj dalej

W składzie tegorocznego Komitetu Organizacyjnego Effie znalazł się między innymi Szymon Gutkowski Managing Director DDB&tribal.

Komitet Organizacyjny Effie jest ciałem decyzyjnym w kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych itp. na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Komitet Effie powoływany jest co roku spośród Dyrektorów Zarządzających Członków Stowarzyszenia oraz Pełnomocnika Zarządu Stowarzyszenia, który pełni obowiązki Przewodniczącego Komitetu. Komitet Effie wyłaniany jest na drodze zgłoszeń dobrowolnych (decyduje kolejność zgłoszeń przekazanych drogą mailową do Biura Organizacyjnego).

Członkowie Komitetu Effie, nie mogą być w danym roku powołani do składu Jury Effie.

Nad kształtem tegorocznego konkursu czuwa Komitet Organizacyjny w składzie:

Dariusz Andrian – VML Poland, Wojciech Borowski – McCann Worldgroup, Patrycja Bruź-Soniewicka – Saatchi&Saatchi IS, Magdalena Czaja – San Markos, Marek Gargała – Publicis, Beata Golubińska – Publicis Media, Piotr Górecki – Directors, Szymon Gutkowski – DDB&tribal, Anna Jarzynka – MEC, Magdalena Liwacz – GPD, Robert Plesko – Macroscope OMD, Grażyna Skarżyńska – GoodCo, Jaromir Sroga – Maxus, Alena Suszycka – TBWA\, Agnieszka Szysz – Zenith, Zuza Warowna-Toruńska – Ogilvy&Mather, Małgorzata Węgierek – Havas Media Group, Michał Wronecki – Brasil, Marek Żołedziowski – Group One.

 

Do najważniejszych zmian w tegorocznej edycji należy pojawienie się dwóch nowych kategorii. Pierwsza to kategoria Performance marketing/e-commerce, dla aktywności marketingowych, których podstawowym celem było zdobywanie leadów oraz wsparcie sprzedaży w kanale online.

Drugą nową kategorią, wprowadzoną do konkursu Effie, jest  Turystyka i Podróże, do której można zgłaszać kampanie promujące usługi turystyczne, hotelarskie i lotnicze oraz promujące miasta/miejscowości, regiony, kraje, parki narodowe, rezerwaty, miejsca o znaczeniu historycznym i kulturalnym, jak również kampanie wydarzeń promujących ww.

Zostały także wprowadzone zmiany w opisach definicji kategorii Branded Content, Brand Experience, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja oraz Usługi. Kategoria Retail została poszerzona o kanały sprzedaży, a kategoria Bankowości zmieniła nazwę na Finanse, aby można było do niej zgłaszać też kampanie promujące inne instytucje finansowe.

 

 

DDB&tribal

Opublikowany Kwiecień 27, 2017 at 12:41pm

14 nominacji w konursie KTR 2017

Czytaj dalej

DDB&tribal wspiera Fundację Ronalda McDonalda

Czytaj dalej

Media DDB&tribal łączy siły z Digital Resolution (Grupa OMD)

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski – członkiem Facebook Client Advisory Board!

Czytaj dalej

Nowa kampania marki Huawei – Make it #handible

Czytaj dalej

DDB&tribal wygrało przetarg na obsługę Porsche

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski podsumowuje rok 2016 w Social Media

Czytaj dalej

To nie jest kolejny sympatyczny film reklamowy na święta.

Czytaj dalej

MIXX AWARDS 2016 – nominacja dla DDB&tribal

Czytaj dalej