Najnowsze wpisy

Nowa kampania marki Huawei – Make it #handible

Czytaj dalej

Marka Huawei ruszyła z nową kampanią promującą trzy smartfony – Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro. Dodatkowo marka komunikuje funkcjonalności smartfonów oraz wybrane akcesoria – Fitband, Band B3, zegarki oraz powerbank.
Technologie Huawei są zaprojektowane tak, by ułatwiać życie swoim konsumentom i czynić otaczający ich świat bardziej #handible – podręcznym. Dbają o ich wygodę i umożliwiają bycie w stałym kontakcie ze światem i z ludźmi. Dlatego bohaterem nowej kampanii jest naturalne narzędzie człowieka do obsługi smartfona – dłoń, która pozostaje ze smartfonem w nieustającym kontakcie. Urządzenia przenośne Huawei dostosowują się do dłoni zarówno w funkcjonalności, jak i designie.
Kampania, która jest stricte digitalowa, potrwa do końca marca. Składa się ona z pięciu filmów, które znajdą się przede wszystkim na Facebooku, z wykorzystaniem dostępnych formatów reklamowych. Oprócz tego filmy będzie można zobaczyć na YouTube. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja DDB&tribal, za produkcję odpowiada Cut/Cut. Postprodukcją zajął się Platige Image, a zakupem przestrzeni reklamowej dom mediowy Maxus.

Linki do filmów:
Pierwszy film: https://www.youtube.com/watch?v=h7bhPQExkL4
Drugi film: https://www.youtube.com/watch?v=7cmamoi84Zs

DDB&tribal

Opublikowany Luty 17, 2017 at 1:55pm

DDB&tribal wygrało przetarg na obsługę Porsche

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski podsumowuje rok 2016 w Social Media

Czytaj dalej

To nie jest kolejny sympatyczny film reklamowy na święta.

Czytaj dalej

MIXX AWARDS 2016 – nominacja dla DDB&tribal

Czytaj dalej

Hacktivism, trolle i służby specjalne, czyli jak internet wpływa na wybory prezydenckie w USA

Czytaj dalej

DDB&tribal na 2. miejscu Effie Awards 2016, 4 statuetki w tym 2 Złota

Czytaj dalej

DDB&tribal autorem nowej kampanii dla AXE

Czytaj dalej

DDB&tribal buduje agencję nowej generacji

Czytaj dalej

Film #LookBeyondBorders dla Amnesty International w finale Shots Awards

Czytaj dalej