Najnowsze wpisy

DDB&tribal autorem nowej kampanii dla AXE

Czytaj dalej

Agencja DDB&tribal przygotowała cykl filmów przedstawiających mężczyzn, którzy wbrew lansowanym stereotypom, nie boją się podkreślać swojej indywidualności i żyją realizując swoje pasje. Bohaterem pierwszego jest Hubert Kostrzewa (kaskader). Kampania prowadzona jest w Internecie i na  kanałach społecznościowych marki.  DDB&Tribal pracuje dla AXE od 2015 roku.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, zaś za produkcję spotu studio filmowe Papaya.

DDB&tribal

Opublikowany Październik 18, 2016 at 4:17pm

DDB&tribal buduje agencję nowej generacji

Czytaj dalej

Film #LookBeyondBorders dla Amnesty International w finale Shots Awards

Czytaj dalej

Film #LookBeyondBorders zdobywa 2 Srebra w konkursie The Lovie Awards

Czytaj dalej

Kampania Tchibo Family zrealizowana przez Grupę CP DDB w social mediach

Czytaj dalej

Grupa CP DDB regionalnym hubem w zakresie digital dla Huawei

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski o Polskiej Fundacji Narodowej

Czytaj dalej

Bartek Sułkowski o identyfikacji wizualnej warszawskiego metra

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski prezesem SKM SAR na kolejną kadencję

Czytaj dalej

Marcin Mroszczak na 25 Międzynarodowym Biennale Plakatu

Czytaj dalej