Najnowsze wpisy

Film #LookBeyondBorders dla Amnesty International w finale Shots Awards

Czytaj dalej

Film Amnesty International pokazujący, że 4-minutowy kontakt wzrokowy zbliża ludzi bardziej niż cokolwiek innego, znalazł się w finale kolejnego konkursu reklamowego. Tym razem projekt dostrzeżony został przez prestiżowy konkurs Shots Awards, otrzymując nominację w kategorii Charity/PSA Campaign of the Year.

Shots Awards jest konkursem szczególnie ważnym w świecie twórców. Jury składające się z reżyserów, dyrektorów kreatywnych i producentów z topowych agencji reklamowych i firm produkcyjnych, zwraca szczególną uwagę na doskonałe rzemiosło stojące za najbardziej kreatywnymi i innowacyjnymi projektami reklamowymi.

Film autorstwa i produkcji DDB&tribal wyreżyserował Bartosz Dombrowski z Papaya Films, a za zdjęcia odpowiedzialny był Kuba Kijowski. Muzykę skomponował Atanas Valkov, a Błażej Kafarski odpowiedzialny był za sound design. Montaż wykonała Kasia Orzechowska i Mateusz Romaszkan. Za działania PR wspierające kampanię odpowiadała agencja Big Picture.

Wyróżnione w konkursie kampanie można zobaczyć na stronie:

http://shotsawards.com/shortlist/

 

DDB&tribal

Opublikowany Wrzesień 23, 2016 at 4:14pm

Film #LookBeyondBorders zdobywa 2 Srebra w konkursie The Lovie Awards

Czytaj dalej

Kampania Tchibo Family zrealizowana przez Grupę CP DDB w social mediach

Czytaj dalej

Grupa CP DDB regionalnym hubem w zakresie digital dla Huawei

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski o Polskiej Fundacji Narodowej

Czytaj dalej

Bartek Sułkowski o identyfikacji wizualnej warszawskiego metra

Czytaj dalej

Szymon Gutkowski prezesem SKM SAR na kolejną kadencję

Czytaj dalej

Marcin Mroszczak na 25 Międzynarodowym Biennale Plakatu

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski oceni zgłoszenia w regionalnym etapie konkursu World Summit Awards Mobile 2016

Czytaj dalej

DDB&tribal poszerza współpracę digitalową z Unilever na rynkach CEE

Czytaj dalej