Najnowsze wpisy

Wjeżdżają markowe opony do Allegro

Czytaj dalej

Wiosna to czas, w którym kierowcy myślą o wymianie opon. Allegro pokazało jak w tym okresie wyróżnić się z przekazem i ułatwić zakup najlepszego zestawu. Akcja promująca kategorię „Moto” potrwa do końca kwietnia.

Obejmuje standardowe oraz innowacyjne formaty reklamowe w digitalu oraz radiu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM. W kampanii promowane są markowe opony letnie znanych producentów w atrakcyjnych cenach.

W digitalu wykorzystano portale horyzontalne, sieci kontekstowe, reklamę performance oraz mobile. Uwagę kierowców przyciągnąć mają zastosowane w niej rozwiązania niestandardowe.

Na desktopie wykorzystano interaktywną wyszukiwarkę opon, dzięki której już na poziomie kreacji można było wybrać i kupić interesujący nas komplet ogumienia. Kolejną innowacją było zastosowanie nowego  formatu Panel Premium na stronie głównej Wirtualnej Polski. Natywna forma reklamy wyświetla się nad serwisem, a kliknięcie w nią przenosi  użytkownika na stronę Klienta lub dodatkowo rozwija kreację. Na mobilnej stronie sekcji Moto Onet kierowcy mogą przetestować symulator hamowania. Rich mediowa kreacja w formie mini-gry podkreślała bezpieczeństwo i przewagę wyboru nowych opon nad używanymi. W kampanii zastosowano także galerię produktową, pełniącą rolę wirtualnego katalogu z najlepszymi ofertami.

Wjeżdżają markowe opony od Allegro

Spot 15”, w ramach kampanii radiowej, emitowany jest w szeroko zasięgowych stacjach ogólnopolskich, uzupełnionych o najlepiej dopasowane pakiety miejskie. Dodatkową aktywnością jest emisja banerów w aplikacji RMF ON.

Akcja potrwa do końca kwietnia br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja DDB & Tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

Źródło: nowymarketing.pl

DDB&tribal

Opublikowany Kwiecień 18, 2016 at 4:42pm

Magda Garska nowym szefem CUT/CUT Production House

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski o zawodzie Interactive Media Plannera

Czytaj dalej

The Big Won Ranking: DDB&tribal najbardziej kreatywną polską agencją

Czytaj dalej

Antyapps.pl: Brandowane produkty nie muszą być słabe – 2forU

Czytaj dalej

DDB&tribal 15 lat w programie Grasz o Staż

Czytaj dalej

Marcin Trzepla dla interaktywnie.com – Facebook Live to nowe możliwości dla firm i zagrożenie dla Periscope

Czytaj dalej

Lepsza strona kreacji. Zuza Duchniewska – Sobczak

Czytaj dalej

Firmy chętnie sięgają po celebrytów. Joanna Karwowska-Koza dla gazety „Parkiet”

Czytaj dalej

Ania Jędryka o pracy w social mediach

Czytaj dalej