Najnowsze wpisy

Magda Garska nowym szefem CUT/CUT Production House

Czytaj dalej

W kwietniu Magda Garska objęła stanowisko szefa produkcji CUT CUT Production House.
Z produkcją telewizyjną związana jest od 14 lat. Karierę rozpoczęła od działu produkcji w agencji PZL. Przez ostatnie 2 lata szefowała konkursowi dla młodych reżyserów Papaya Young Directors, rozwijała również butik kreatywny storystore.
Na zasadach wolontariatu współpracowała z Fundacją Synapsis – realizując między innymi akcje „Autyzm wprowadza zmysły w błąd”, „Biegiem na pomoc” czy „Dziecko Ci nie powie, że ma autyzm”.
Prywatnie wielbicielka filmu. Kiedy nie produkuje i nie ogląda filmów, prawdopodobnie jest w podróży albo biega z rakietą po korcie tenisowym.

„Ideą CUT/CUT było i jest dostosowywanie się do potrzeb intensywnie rozwijającego się rynku reklamy, dzisiaj w szczególności w obszarze mediów digitalowych. Wyprodukowanie wysokiej jakości contentu do mediów digitalowych jest większym wyzwaniem niż wysokobudżetowej reklamy tradycyjnej. Produkcje digitalowe wymagają znacznie szybszego działania i większej kreatywności zespołu produkcyjnego, przy często niższych budżetach. Wierzę, że doświadczenie Magdy pozwoli nam na stworzenie jeszcze ciekawszej oferty dla naszych obecnych i przyszłych klientów” – mówi Angelika Kuśnierz, CEO Gutenberg Networks, którego częścią jest CUT/CUT Production House.

DDB&tribal

Opublikowany Kwiecień 10, 2016 at 10:13am

Łukasz Turkowski o zawodzie Interactive Media Plannera

Czytaj dalej

The Big Won Ranking: DDB&tribal najbardziej kreatywną polską agencją

Czytaj dalej

Antyapps.pl: Brandowane produkty nie muszą być słabe – 2forU

Czytaj dalej

DDB&tribal 15 lat w programie Grasz o Staż

Czytaj dalej

Marcin Trzepla dla interaktywnie.com – Facebook Live to nowe możliwości dla firm i zagrożenie dla Periscope

Czytaj dalej

Lepsza strona kreacji. Zuza Duchniewska – Sobczak

Czytaj dalej

Firmy chętnie sięgają po celebrytów. Joanna Karwowska-Koza dla gazety „Parkiet”

Czytaj dalej

Ania Jędryka o pracy w social mediach

Czytaj dalej

nowymarketing.pl: Magda Witosław o pracy accounta

Czytaj dalej