Najnowsze wpisy

Antyapps.pl: Brandowane produkty nie muszą być słabe – 2forU

Czytaj dalej

McDonald’s — wielka sieć, a co za tym idzie — wielkie możliwości. Nie da się ukryć, że reklama w dzisiejszym świecie to rzecz niemalże święta, a współczesność stoi pod kątem urządzeń mobilnych. Wielu z nas ma problem, by choćby na kilka minut oderwać wzrok od telefonu czy tabletu. Stąd marki starają się i tam zabłysnąć — niekoniecznie tylko w formie bannerów reklamowych wyświetlanych w rogu aplikacji, czy w jednej z kolumn stron WWW. McDonald’s po raz kolejny (pamiętacie Drwala wracającego do gry?) już zaserwował nam sygnowany swoimi logotypami zestaw gier, korzystających nawet z produktów menu w nazwie. I dobrze że to zrobił, bo to naprawdę solidnie przygotowana produkcja.

Frytkanoid, Drink Dart, Cheese Ninja i cztery inne — tak prezentuje się zestaw mini-gierek tworzących 2forU. To kopie, albo delikatne wariacje na temat znanych i lubianych mechanik — w tym chociażby kultowego Arkanoida (tu w wydaniu ketchupu zbijającego frytki ; ). Wszystkie one są nieskomplikowanymi zręcznościówkami, których zasady udało się streścić w dwóch, no góra trzech, zdaniach. Rzucanie serem do celu (tj. odpowiedni gest maźnięcia palcem), łapanie składników do wrapów czy trafienie w punkt oddając rzut słomką do kubeczka — wszystkie one opierają się na prostych mechanikach, dzięki temu próg wejścia dla każdej z zabaw jest śmiesznie niski. I bardzo dobrze!

Bo od takich gier, a pozwolę sobie użyć nawet słowa gierek, właśnie tego wymagamy: aby można je było odpalić i już po chwili wsiąknąć w tamtejsze wyzwania bez reszty. Co ciekawe, jak na brandowaną, zleconą przez markę i zamieszczoną na ich oficjalnych kontach zabawę, stosunkowo niewiele tutaj reklam. Owszem, w głównym menu znajdziemy linki do innych produkcji McDonald’sa, natkniemy się też na logo marki tu i ówdzie, ale daleko grze do plakatu reklamowego.

2forU skąpane zostało w bardzo charakterystycznej formie — zestaw rażących po oczach kolorów został okraszony miłymi dla oka animacjami i przyjemną dla uszu muzyką. Dla tych z was którzy lubią rywalizację i konkursy z nagrodami mam doskonałą wiadomość — tworząc konto w grze, już niebawem będziecie mogli wziąć udział w turniejach z nagrodami, rywalizując z innymi użytkownikami w poszczególnych konkurencjach.

Zestaw gier dostępny jest w AppStorze oraz na platformie Google Play, w wersji uniwersalnej, za darmo.

 

Źródło

mcd00

 

DDB&tribal

Opublikowany Marzec 25, 2016 at 11:37am

DDB&tribal 15 lat w programie Grasz o Staż

Czytaj dalej

Marcin Trzepla dla interaktywnie.com – Facebook Live to nowe możliwości dla firm i zagrożenie dla Periscope

Czytaj dalej

Lepsza strona kreacji. Zuza Duchniewska – Sobczak

Czytaj dalej

Firmy chętnie sięgają po celebrytów. Joanna Karwowska-Koza dla gazety „Parkiet”

Czytaj dalej

Ania Jędryka o pracy w social mediach

Czytaj dalej

nowymarketing.pl: Magda Witosław o pracy accounta

Czytaj dalej

Amir Kassaei: The end of false recognitions

O tym, dokąd zmierza branża reklamowa i dlaczego DDB się temu kierunkowi sprzeciwia.

Czytaj dalej

Jak zostałeś strategiem? Michał Gonera dla nowymarketing.pl

Czytaj dalej

Maciej Waligóra członkiem jury ADC Global

Czytaj dalej