Najnowsze wpisy

Lepsza strona kreacji. Zuza Duchniewska – Sobczak

Czytaj dalej

zuza duchniewska 2W kampanii „Move Update” dla McDonald’s, by promować zdrowe nawyki wśród młodych osób, stworzyła prosty system łączący najpopularniejsze aplikacje fitness (RunKeeper, Fitbit, Health) z grami mobilnymi. Obliczyła też, ile hamburgerów z McDonald’s można zjeść przed odjazdem pociągu – na potrzeby kampanii „Rozkład jazdy McDonald’s”, za którą otrzymała Grand Prix na Golden Drum oraz dwa srebra i jeden brąz w Cannes. W kampanii marki Tiger „The Tiger is Back” pokazała, jak się podnieść po porażce. Dzięki akcji „The Most Wanted” dla Komendy Głównej Policji pomagała w schwytaniu groźnych przestępców. Nawiązując do zwyczaju całowania się pod jemiołą, w kampanii „KISSaLOT – Świat pod jemiołą” udowadniała, że teraz można to robić praktycznie wszędzie, korzystając z połączeń Polskich Linii Lotniczych LOT (kampania nagrodzona złotem na Facebook Awards 2015). Absolwentka warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i nowojorskiej Art Students League. Z reklamą związana od 1999 roku, od 2001 roku pracuje w DDB&tribal. W rankingu PIAFYS (globalny ranking dyrektorów kreatywnych, ustalany na podstawie nagród za kreację na międzynarodowych festiwalach) w 2013 roku zajęła najwyższą w historii pozycję wśród wszystkich dyrektorów kreatywnych z Polski – 142 miejsce na świecie.

Źródło: Press, Marzec 2016, str. 18-19

DDB&tribal

Opublikowany Marzec 1, 2016 at 4:47pm

Firmy chętnie sięgają po celebrytów. Joanna Karwowska-Koza dla gazety „Parkiet”

Czytaj dalej

Ania Jędryka o pracy w social mediach

Czytaj dalej

nowymarketing.pl: Magda Witosław o pracy accounta

Czytaj dalej

Amir Kassaei: The end of false recognitions

O tym, dokąd zmierza branża reklamowa i dlaczego DDB się temu kierunkowi sprzeciwia.

Czytaj dalej

Jak zostałeś strategiem? Michał Gonera dla nowymarketing.pl

Czytaj dalej

Maciej Waligóra członkiem jury ADC Global

Czytaj dalej

Krzysztof Dębski dla wirtualnemedia.pl – Content Marketing

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski: podsumowanie roku dla wirtualnemedia.pl – social media

Czytaj dalej

Łukasz Turkowski: podsumowanie roku dla wirtualnemedia.pl – reklama internetowa

Czytaj dalej