Najnowsze wpisy

Światowy rekord polskiej kampanii: DDB&tribal i OMD z nadzwyczajnym wynikiem działań reklamowych McDonald’s na Instagramie

Czytaj dalej

Wskaźnik Ad Recall na poziomie +57 punktów procentowych kampanii #MAMSMAKANAMAKA przeprowadzonej na Instagramie to jak do tej pory najlepszy wynik w historii tej platformy na świecie.

Kampania na Instagramie #MAMSMAKANAMAKA jest kontynuacją szeroko zakrojonych aktywności brandowych McDonald’s prowadzonych od maja 2015r. W ramach platformy strategicznej, stworzonej przez DDB&tribal, narodziła się idea kreatywna WSZYSTKO MI MÓWI #MAMSMAKANAMAKA. W ślad za tą myślą agencja DDB&tribal w porozumieniu z Facebook Creative Shop stworzyła serię postów sponsorowanych, które w czysty i prosty sposób pokazują jak codzienne przedmioty zestawione na zdjęciach z produktami McDonald’s przypominają nam o smaku na maka, a jednocześnie pasują do lifestylowego świata Instagramu.

Celem strategii mediowej OMD było zbliżenie się do młodej grupy konsumentów czyli grupy millenials, 20-35 letnich osób, aktywnie korzystających z Instagramu. McDonald’s jako jeden z pierwszych partnerów w Polsce  i regionie CEE wykorzystał możliwość prowadzenia działań reklamowych na tej platformie. Kampania osiągnęła rekordowy wzrost wskaźnika Ad Recall na poziomie +57 p.p. – wynik dwukrotnie wyższy od średniej EMEA (+23 p.p.). Jednocześnie wskaźnik Campaign Awareness był o 4 p.p. wyższy od średniej EMEA.

Efekty kampanii potwierdzają słuszność rekomendacji działań na Instagramie pod względem kreacji i efektywnego sposobu dotarcia do młodej grupy konsumentów.

DDB&tribal

Opublikowany Listopad 17, 2015 at 4:38pm

DDB&tribal zdobywa ZŁOTO na festiwalu Golden Drum

Czytaj dalej

DDB&tribal Agencją Roku Effie – 4 rok z rzędu

Czytaj dalej

Hasło Poznania – „miasto know-how” było trafne – ocenia fachowiec

Czytaj dalej

Tytus Klepacz o kampanii #KISSaLOT na Facebook Business

Czytaj dalej

Brązowy Lew dla DDB&tribal za projekt „Move Update” McDonald’s

Czytaj dalej

Złoto w konkursie Facebook Awards dla DDB&tribal i projektu „#KISSaLOT – Świat pod jemiołą” dla PLL LOT.

Po raz pierwszy agencja z Polski doceniona w konkursie Facebook Awards.

Czytaj dalej